Du lovade tusen gånger om..

Hade körlektion imorse med Mats the man ;D Körde ut till Nova och tränade lite parkeringstekniker, med både backning och framifrån vilket gick ganska bra! Läskigt bara, att man inte kan se nått bakom bilen. Hade ju aldrig backat in om de stått en bil bakom kan jag säga ;O Tydligen så lär man sej bedömma avståndet så småningom :S jooovisst :P Måste verkligen börja plugga på teorin nu, annars kommer de nog dröja me öppkörningen :O

När jag kört klart så åkte jag ut till mormor o morfar på Linero, skulle hjälpa dom med lite grejer när jag ändån va i Lund! Blir så glada när jag kommer o hälsar på (A). Mormor bjöd på världens godaste hemlagade köttbullar, som BAARA mormor kan göra :D muums! Varit sjukt trött efter helgen. .så somnade i mormors säng ^^ haha. Vaknade 2 timmar senare och käkade lite fika ..sen åkte jag hem :P haha. Blev inte så mycke hjälp ^^ Får vi ta någon annan dag istället :) Dom tyckte iaf att de va kuul att jag kom :D o de tyckte jag med, fast jag bara åt o sov :P haha ;)

Väl hemma så stack jag till stallet med Hamlet, fixade allt som skulle göras :) Sen tog jag en ridtur med Piraten ..bråkiga häst ..ska kämpa emot allt man gör hela tiden. märks att han verkligen inte e i form :/ Hamlet va superduktig på att följa med ut, skittrött när vi kom hem. .skönt med tanke på atta han e helt hyper annars :P

Fattar inte varför det alltid ska bli en massa bråk, pallar inte med det. Mamma e sjukt jobbig :/ Hon förstår verkligen ingenting :S Och enligt henne är jag sur dygnet runt. Jaa, på henne ..undrar varför lixom?! Bara för att jag bryr mej..
Orkar verkligen inte ha det som det var innan.
Skilsmässan var hemsk.
Pappa ringde idag :) Hann inte ens snacka med honom utan att mamma ska börja säga en massa elaka saker :/ Han la på luren ..och gick inte att ringa upp honom igen. Faan, ibland önskar jag att han bara kunde komma HEM <3

U gave me a promiss..


 


Kommentarer
Postat av: Emelie

aw, gumman <3 finns här fall du vill prata. Jag kommer alltid lyssna när och var du vill. Älskar dig <3

2009-04-01 @ 19:44:17
URL: http://emelielanden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0