Körlektion idag

Hade körlektion ida, första gången på typ 3 månader :P Typ inte kört sen innan jul. . ehh?! min körlärare undrade väll var jag hållit hus :P haha. Men fick massa beröm. .sa att jag hade blivit duktig ;D wiihoo! Så, föhoppningsvis så blir de ett körkort innan sommaren ;) Hade jue varit greaat! Ska köra imorron med .. homework ..att lära sej regler :P Kan nog va bra att veta jaa xD

Tog en härlig skrittrunda med Piraten i skogen, suuperfiint väder va de med :) Vill bara att de ska bli riktig vår och sommar nu :)

Även träffat Linda en stund :) Skönt att äntligen få spendera lite tid tillsammans! Behövde verkligen de idag efter allt som hänt :/ <3

Ska snart iväg på hundkurs, blir nog bäst att mamma kör mej. .så jag säkert hittar dit ;O haha ^^



I try to understand, but it keeps getting harder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0