Jag älskar skor!

Idag har jag vatt på Centan o köpt nya skor ;D blev ju helt vimsig av alla skor som fanns på Deichmann, snygga och dyra va dom inte heller ;) Fast idag fick de räcka med ett par ..måste ju tänka på min budget? xD haha. Lägger nog in bild sen :) blir iaf invigning på dom ikväll :D

Annars så har jag inte gjort så mycke ..joggade en sväng med Hamlet imorse och körde min tränings dvd i eftermidags. .pilates boot camp ^^ hahah. Men joo, de va minsann jobbigt :O

Nu e Natha på väg hit o vi ska förpartajja "lite" innan det bär iväg till malmö ;D wooohooo! <3

Hoppas alla får en trevlig fredagkväll! :)


 


Kommentarer
Postat av: Linda

jaa, vi får ses nästa vecka:)

Men kan inte måndag elr tisdag :)

Puss älsk <3

2009-03-28 @ 11:21:10
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0