Galna cyklister i lund?! :/

Kan säga att körlektionen igår gick nog inget vidare :S jag va riktigt trött, tror aldrig att jag har vatt i lund så tidigt på morgonen sen innan jag tog studenten typ :O väärsta rusningstarfiken överallt! Fick träna lite på att backa o sånt, vilket gick bra :) Sen höll jag bara på att köra på en cyklist i en korsning :O ahh! vad läskigt, alla dessa GALNA cyklister ..dom dyker ju upp från ingenstans :/

Åkte till malmö en sväng sen med Hamlet och släppte honom på Ribersborg så han fick busa med en massa andra vovvar för skulle ändån träffa en kompis sen som jag inte träffat på aslänge! ett halvår typ :/ Lagade lite tacos :D haha. Och kollade på "Johon Tucker Must Die" ;) hih, den e braa! När jag skulle hem sen så hade bussarna till furulund slutat gå. .och jag hade ingen cykel i Kävlinge :S Mamma kunde inte hämta mej och det fanns ingen taxi ..så fick helt enkelt gå där mitt i natten :O HAHA. Så jäävla välplanerad jag e då :/ Hmm?! Tuur att Nathalie va vaken, så jag kunde prata med henne typ halva vägen hem :D Ahhh! Vi e helt GALNA på att smida planer ;) xD 

Nu ska jag ut och jogga en sväng, måste ju ut med Hamlis :O
Tänkte passa på att rida en sväng i de fina vädret åsså :D INGEN snööö!
Sen träffa Linda :) Mysillimyyys <3

Kommentarer
Postat av: Linda

jaa, hoppas jag kommer hem i tid bara :)

2009-03-25 @ 11:56:43
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0