En kväll me Sandbybruudarna ;)

Kvällen börjar med att jag missar tåget med 1 minut till Lund :/ Så får typ sitta på stationen i kävlinge en hel timme tills näst tåg går :/ Kuul, lite förfest på stationen e aldrig fel ..TYP ^^ Sen står de att tåget e sent, vilket betyder att jag missar bussen till S Sandby. .så fick ytterligare en timmes väntetid när jag kom till lund :/ Tuuur att man träffade lite trevligt folk man kände ;D

När kl va 10.30 typ ..så hade jag äntligen anlänt i S Sandby ;) Mot Annasplace and föörpartajj! Där jag fick se världens coolaste blondindans ;P Som vi för övrigt glömde köra när vi kom ut! hahahah. Efter lite singstar o dricka blev de språngmarsch mot bussen :O OVANLIGT!! ehh, Not :P

Väl framme i Lund, så e typ alla tågen till Malmö ersatta med bussar ;O Liide drygt att bussen skulle inom åkarp, burlöv o alla mellanstationer på vägen .. speciellt när typ alla ändån skulle till malmö :/

Efter en lååång, trång bussfärd så kommer vi till slut till malmö central :) något seega :P Mot SLAGT ;D tyvärr så lyckades inte alla komma in :/ E ju 20 års gräns egentligen. .o typ alla skulle fylla 20 detta året förrutom anna o jag, så vi hoppades ju att vi skulle komma in! Konstigt nog så får jag komma in o Anna nekad :/ Bara för att jag fyllde år innan sommaren o hon fyllde år efter sommaren ;O Sjuukt dålig stil att inte alla kom in :/

Åkte till Choklad istället för att se om de gick bättre där!  Först så sa vagten samma sak som dom på slagt. .men sen så ångrade han sej ;D Så alla lyckades komma in :) träffade andy som jobbar där o han bjöd på gratisdrink :D Typ sjukt litet o inte alls mycke folk. .o dom som va där va lide skumma :P hahah. Hade typ ett till dansgolv där nere. .men va ju en helt annan klubb ..ingen aning hur de va där :/ Va där bara nån timme typ innan vi åkte hem :P Kanske inte världens toppenkväll :P Men vi hade iaf skojj tillsammans ;D And de e huvudsaken <3



Hugs and kisses på er!
/Emelie <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0