En BRA dag :D

Känns som jag har hunnit med en massa idag till skillnad från att typ sova halva dan ..som jag brukar :O haha (nästan iaf). Började dagen med att ta med Hamlet på en joggingtur ..måste ju komma igång med träningen ordentligt igen :) Blev sjukt pepp nu när de e så fint väder, dock jääkligt blåsigt :/ Har även hunnit rida Piraten som ska i hårdträning nu ;) o åkt in en sväng till Lund  ..bokat körlektioner ..så nu ska jag minsann sätta fart me mitt körkort åsså ;D Hmm?! Ganska nöjd med min dag än så länge! Jag har vatt sooo effektiv ;D wiihoo! Ska snart iväg till stallet o fixa de sista med hästarna, sen blir de nog träffa natha en stund :)

Varför deppa?! Life goes on ..typ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0