Stressad?!

Efter att jag träffat linda så känns det som om dagen bara har flugit iväg..utan att jag har gjort någonting vettigt :/ Skulle ju åka till körskolan och plugga lite..men har kännt mej helt hängig så funderade på att plugga lite hemma och har gjort mitt bästa! Blev dock inte mycket plugg :/ Blir att ägna hela dagen på körskolan imorron istället.

Till sist så lyckades jag tvinga mej själv att iaf gå ner till stallet och fixa lite. Skönt att träffa "stallLinda" och snacka lite (A)

Känns som tusen tankar och funderingar bara flyger runt i huvudet på mej.. känns som om det ska bli kortslutning :/ :P Fast egentligen borde det inte vara så svårt..fokusera på en sak i taget kanske?! Som om de funkar :S
Pappa kommer tillbaka från England imorron, vilket innebär att han kommer flytta in i huset och mamma kommer flytta ut! Eftersom dom nu är skilda ..vilket innebär att jag får bo ensam med två stökiga grabbar ..pappa som e bäst på att stöka ner och en trotsig tonårs lillebror som skiter i allt. DETTA kan bara resultera i en sak..nämligen KAOS! :/
Måste verkligen fokusera på uppskrivningen nu!



Ikväll är min kära pojkvän Andy på studentfest i Malmö..har snart varit tillsammans en månad (A) Tycker om dej mer och mer för varje dag som går <3


Kommentarer
Postat av: Jim

Grattis när det gäller Andy, lycka till med uppskrivningen och jag håller tummarna för ett organiserat kaos!. =P



// Jimbo

2009-06-03 @ 01:24:38
Postat av: Linda

uschdå:/ men varför ska din pappa flytta in & din mamma ut?:/ fattar inget ..

lycka till:D

naw, va söta ni :) <3

2009-06-03 @ 11:08:10
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Madde

Aaaw söta ni e:D

2009-06-03 @ 13:52:23
URL: http://maddejurs.devote.se
Postat av: Andy

tycker om dig med.. sjukt mycket <3

2009-06-03 @ 16:41:54
Postat av: Mathilda

Sv: Tack så jättemycket för stödet!

2009-06-03 @ 16:53:14
URL: http://mthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0