Guess what?!

Jag blev GODKÄND på teorin! Känner mej enormt lättad, glad, stolt..jaa..väldigt mycket på en gång ..wiooohoo! Ett steg närmare körkortet ;D Va faktiskt inte så nervös innan provet. Hade bestämt mej för ovanlighetens skull att inte råplugga igenom boken precis innan..som jag annars brukar göra :P dumt nog! Då blir man ju verkligen förvirrad om nått ;P På tisdag så får ni hålla tummarna för mej..för då har jag uppkörning ;D

Efter provet så åkte jag till Elin när jag ändån va i malmö och skulle kolla färg till min hårförlängning som hon ska sätta i nästa vecka..hittade dock ingen som passade, så hon ska ringa mej imorron så får vi väll se vad som händer :) Blir säkert bra oavsett vad :)

Övningskörde med pappa en massa, tränade pickparkering..och börjar jue faktiskt bli riktigt grym xD Blir mycke träning i helgen nu . men de e skojj att köra bil :) hihi!

Blir hemmakväll med papsen idag, han åker ju trots allt hem på tisdag..

Hoppas alla får en trevlig fredagkväll! ;)
Ciaaoo!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis gumman <3 glad för din skull :D

2009-06-06 @ 01:08:14
URL: http://emelielanden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0