Godmorgon!

Igår kväll så kom pappa, än så länge så känns allting bra :) Ingen som har lyckats stöka ner hela köket än! Och hoppas verkligen att grabbarna e så duktiga att dom kan hålla ordning medans jag e borta.  Ska göra en massa internettester, ha körlektion och teorilektion ikväll! Detta kommer bli en lång dag..men vad gör man inte för körkortet ;) Precis som igår, satt jag precis hela dagen, sjukt trött på kvällen. Men men, bara idag jag måste ligga i åsså! Uppskrivning imorron :O sjukt nervös!

Först blir det ner en sväng till stallet för att släppa ut hästarna och fixa lite. Fölet har växt en massa och är väldigt stabil i benen..med tanke på hur mycket hon busar nu ;P




Full fart framåt typ ;)

För övrigt så önskar jag min pojkvän, Lycka till på halkan idag! ;)

Ha de bra allihopa!
Ciaoooo ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0