Efter 2 veckor pa Mallis!

Har det hant en hel del!
Jag har det suuuper har nere! trivs som fisken i vattnet..men saknar ju sjalvklart familj, vanner och djuren dar hemma :( Har lart mej massor! har knappt hunnit sola natt eftersom vi gar i skolan hela tiden..men igar borjade jag inte forran 14:00 sa stekte hela morgonen och sen hade vi extreme flair pa stranden..gissa om jag har brant mej :/ Nu e vi lediga tills lordag ! FETT NAJJS :D Va ute pa min forsta praktikkvall i tisdags pa en engelsk beachblub ..funkade helt okej..typ bara en massa olbestallningar o vodka/redbull :P Skulle haft praktik igar med..men dom hade typ nan kontroll o grejs :/ Sa ska fa en ny praktikplats nasta vecka! (Anders min larare: "Funkar det bra pa Grabbarna Grus beachclub?") "Om det gor!" ;) Hih..vi far vall se var jag hamnar!
Har borjat trana speedpouring och tranar massor infor provet nasta torsdag pa lektionerna..
Igar var det Army Night pa Beachklubben! Fett skojj o galen kvall med hela Barskolaganget ;D Kommer lite bilder senare!

Nu ska jag tillbaka till rummet, plugga lite drinkar ;P Sen blir de vall ner till stranden och trana lite flair med dom som redan e dar nere!

Har aven bestamt mej nu for att jag ska stanna kvar! Har nagra killkompisar som jag ska dela lagenhet med om allt funkar som det ska..och sen kommer andy assa ner o stannar :) Bara att borja soka jobb nu ocksa!! Lite svart eftersom har fortfarande inte kommit sa mycket folk och da behover dom ju ingen personal..men hittat nagra stallen :)

Hoppas att alla mina underbara vanner har det bra dar hemma!
Och att vadret inte e allt for daligt ;)

PUSSAR I MASSOR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0