Barskolan Mallorca Dag 3

Idag sa har jag faktiskt varit har i 2 hela dagar! 3 om man raknar med forsta kvallen!
Forsta kvallen hade vi valkomstmote och utgang som varade langt in pa morgondagen! Delar rum tillsammans med 3 andra skanska toser som e helt underbara.. kommer sjukt bra overens! Och alla i grupp 4 har galet skojj tillsammans. Redan nu dag 2 sa har vi fatt lara oss sjukt mycket..formiddagarna bestar antingen av flairing lr bartending och lektionerna ar mellan olika tider mellan 12-21 pa dagen och vi har alltid 2 lektioner per dag. Flairingen idag var sjukt skojj! Ar impad av att det gatt sa bra .. Du far nog se upp nu Andy ..lite konkurrans maybe! haha. Nu ska jag snart tillbaka till rummet..sitter pa ett internetcafe precis bredvid hotellet.. ska ha lektion i bartending 17-21.30 ..blanda afterdinner cocktails..muuums! Ikvall blir de os..va hemma igar sa nu e jag laddad for en handelserikkvall i magaluf!

Hoppas att ni har det bra dar hemma!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: andy

lite konkurrans? av dig? ehmm.. "okej"

saknar dig <3

2009-06-16 @ 17:49:44
Postat av: Emelie

SAKNAR DIG <3

Jag är ensam, vill att du ska komma hem nuuuuu....

Puuuuuuuuuuuuuuss

2009-06-16 @ 20:43:10
URL: http://emelielanden.blogspot.com
Postat av: Madde

Låter sjukt najs, saknar dig dock<3

2009-06-17 @ 22:29:53
URL: http://maddejurs.devote.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0