Nytt jobb!!

Tjena allihopa!
Har kommer en liten uppdatering om senaste nytt i magaluf ;)
I mandags borjade jag pa ett nytt jobb, ocksa pa Grabbarna Grus Beachklubb.. i Oxy shot Baren.. dvs shotar som man andas in med syre ist for att dricka..tjanar ca 40-50euro/kvall hittills ;) Men jobbar ocksa 00:00-ca 06:00 ..sa e ganska trott om dagarna :/ Jobbar aven kvar som biljettforsaljare lite..

Var tvungen att ta jobbet eftersom jag blev av med mitt bankkort for nagra dagar sen..o hade typ inga pengar kvar..varken jag lr Andy..eftersom hans pengar assa va pa mitt kort :S Sa jobbat som ett djur de senaste dagarna..

Igar hade vi aven 2 tjejer som flytade in i lagenheten..Anna fran Barskolan o hennes syster Camilla..saknade visst magaluf o kom TILLBAKA :D sa nu bor vi 7 pers i en lagenhet..Trangt?! ehh..lagom ;P men 2 som aker hem pa tis..sa da blir de lite mer plats ;)

Igar sa kom aven min LILLIBROR hit :D trots en massa prat om att flygplatsen va avstangd pga bomben som sprangts i palma nova..men han kom fram! Sjukt skojj de ska bli nu! Ska nog bara jobba veckan ut..sen ta semester o bara glassa resten av tiden tills jag ska hem! Nicko tog trots allt med sej 5000kr till mej..sa behover ju inte jobba mer.typ ;) Knappt haft nan ledig tid sen man kom hit jue..

Ska snart till stranden..gaalet..sa VARMT det ar ute! maste bli brun tills jag kommer hem:P
Ikvall blir det nog ut o ata middag nanstans...langesen man hade rad med sant! Sen jobba natten lang :P

Ciaaao ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0