Jobba, jobba, jobba

Hoppas att allt e bra med alla dar hemma! Kan papeka att jag saknar er enormt mycke..fast jag har det valdigt bra har nere! Jag har fatt jobb som biljettforsaljare for olika events pa Grabbarna Grus Beachklubb tsm med Andy och en annan tjejkompis..funkar skitbra ;) Tjanade 200 euro redan pa 3 dagar, fett NAJJS!!! :D Sa jag e inte helt fattig.. baraskyldig andy..typ alla mina pengar :P

Ikvall ar det Ladies Night som galler ..Mellan 12:00-02:00 fri champange och striptease av bartendersen.. Inte sugna pa att komma hit?! ;)

Nu ar aven hemresan bokad.. torsdagen den 13 augusti kl 21:00 lamnar jag soliga mallorca och kommer hem i precis lagom tid till malmofestivalen :D

ALSKAR ER <3  (ni vet vem ni ar) Puss


 


Kommentarer
Postat av: Emelie

åh SAKNAR dig som fan. Vi har en hel del att snacka om när du kommer hem. Tro mig du kommer bli chockad över de jag har att berätta :P men de är inget farligt så oroa dig inte.

Love you<3

2009-07-20 @ 23:26:28
URL: http://emelielanden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0