Jobb

Hallo Folket!
Har kommer en snabb liten uppdatering om vad som hander har nere pa soliga Mallorca ;)
I fredes sa hade vi avslutningsmiddag med barskolan och var sista galna kvall tillsammans innan det var dags for alla dom som skulle aka hem pa lordagen. Sorgligt att sklijas fran alla :( Kanns tomt utan grupp 4..
Pa lordagen anlande grupp 5 o vi halsade dom valkomna ;) Aven Andy kom hit och hans kompis och vi flyttade in i var lagenhet, bor 4 pers ihopa.. jag, paulina, andy o mathias.
Har varit o sokt en massa jobb, najjs att man har en pojkvan med kontakter ;) Fick borja provjobba som PR pa en skandinavisk nattklubb for 2 dagar sen..dvs locka dit folk o bjuda pa shots typ :P och igar fick jag jobba pa golvet ..springer o tar bestallningar, plockar glas..fixar lite drinkar o sa ..sjukt skojj :) Sa far jag se om jag kanske far natt bartenderjobb sen dar ;)
Ska jobba som PR ikvall och kl 1:00 ska jag till kluben o jobba pa golvet ;) NAJJS!

Hoppas att alla har det bra dar hemma! 
PUSS & KRAM <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0