Gårdagens händelser ;P

Tänkte passa på att skriva lite ..nu när jag fortfarande har gårdagens händelser i (färskt?!) minne :P

Vi åkte iaf ut o käkade, nått ställe som pappa varit på innan..med bara thaifolk o de samma gällde menyn ..allt stor i thai, bara en massa krångiga bokstäver som man verkligen inte kan begripa sej på :P Tuur för mej att jag redan bestämt innan på kvällen vad jag ville äta..haha. Grön curry tjaaat lika mycket som Wan ville ha röd curry :P Vi hade iaf superkuul, kan nog bero på våra 2 tequila shots som vi tog innan vi satte oss i bilen ;) haha. Efter maten så satt vi o snacka med en Thaipolis som åsså va på resturangen, tog lite foto med honom, tror han va lite blyg. Sen joina han oss vid vårt bord och passade på att fylla upp allas ölglas hela tiden. Hur jag hamnade med en öl istället för vatten vet jag inte :P Hade nog föredragit vatten iaf :P eftersom jag och öl inte funkar så bra ihop ^^ Efter ett tag kom en annan BLYG polisman o joinade oss vid bordet :D Han ville att jag skulle prata med hans thaikompis i telefonen ..men han ville nog inte prata med mej ..efter att jag frågat vad han hette ..o han bara svara i thai ..så klicka han mej :P Tack för de samtalet ;) haha. Innan vi skulle åka så frågade han mej när jag kom nästa gång o ifall jag kunde tänka mej att ha en thaipolis som pojkvän ^^ haha. Pappa bara, vi får se! (ehhh..I don't think soo:P)

Bästämde oss för att åka in till Hua Hin, då jag o Wan va på extremt partyhumör :D Träffade lite trevligt folk :) Stod o (snackade) med en döv kille i baren..lr jaa, vi kommunicera genom att skriva på ett papper, men jaa..han va trevlig. Sen satt jag o spana en heeting holländare ;) haha. O hans familj lr släkting..mamman till nån iaf satt o prata med mej o ville bjuda mej på drink ..men de hade jag redan gått om :P Efter att vi varit på vår välbekanta Suky Bar gick vi till kareoke stället, typ vid 2 när alla andra stänger ..för att sheeejka loss på dansgolvet lite. Blev dock inte så mycke sheejk innan jag hamnade där ute med några norska killar ..som hade svårt att förstå sig på svenska :S Nått feel på skånska lr ;D Nääähää Du ;) Han bestämde iaf att vi skulle ut o partajja ida me ..tror dock inte de blir så då vi kanske ska till PHUKET IMORRON .....wiiiiieeeeeee :D Kommer bli galet skojj!!!!! Jaoo, han fick iaf mitt nummer, så om han hör av sej så har jag några ersättare för mina svennepolare ^^

Idag e jag stolt...uppe innan 12 :D Dax att gå till poolen o schteeeeeka lite ;)

Ha de gött allihopa! PUSSA <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Emelie,du kanske skullelärt dig teckenspråk;) hhah

:D

2009-01-10 @ 14:10:53
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0