Sooova, soova, soova..

Kan ju säga som så..att det blev inte så mycke sömn.. inte först iaf :P Va så jäkla varmt o sängen e sjukt hård att jag inte funderat på de tidigare har nog med festandet att göra :P haha. för då kan man sova i princip varsomhelst XD 

Satt uppe tills halv 6 typ, då mina grannar förmodligen också antog att det var morgon ..då det va dax för deras morgonbön ..(lr vad de nu e?!) Dom bor iaf i slutet av gatan o typ mitt i natten o på morronen så hör man allalalala från deras hus:P ehhm muslimer kanske?! Har då inte sett några :P

Sen hitta jag lite frukost..Emelie mästerkocken gjorde omelette :) Goood blev den minsann :D Sen va jag trött.. Tänkte sova 1 timme, men jaa..så blev de inte rikt :S Vaknade när klockan va 1 :P Inte konstigt att jag knappt blivit brun ;) När man sover hela dagarna. Får försöka palla mej upp om morgnarna o decka på en solstoool isället ;D Hade ju vatt perfa! Då får man både skönhetssömn o najjs bränna ;)

Tränade lite på gymmet ikväll, hade ju bestämt mej för att bli duktig. Vilket jag inte har varit dom senaste 3 dagarna.. LAT-varning :P haha. Men idag så kan jag icke klaga ..förrutom att jag sov bort halva dan då :P :/

Nu e jag meeega HUNGRIG, ska snart ut o äta.. så fort pappa e klar :/ För en gångs skull så e jag faktiskt klar först! Se så snabbt de kan gå utan att behöva bry sej om smink o grejs xD hihi.


Hoppas ni har de najjs där hemma ;)


Pusssillipuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0