Life in Thailand..

Nu har 17 dagar gått.. och 11 dagar återstår :P

Ehh, jaa..jag har då fått för mej att jag ska börja blogga så smått igen ... Så tänkte dela med mej lite av vad jag har gjort den senaste tiden för er där hemma som INTE vet ;)

Det har blivit en massa sooolande o soolande o ja, gissa ?! Solande ;) haha.

Tråkigt nog så har mina svennekompisar åkt hem o övergett mej här i hettan.. Får väll ut o leta lite nytt folk som inte e thaisar :P haha. Gott om sånna känner jag överallt :P

Nää, nu ska jag snart sova..här e kl så mycke som 02.49 ..sent för att inte ha festat idag ;)

Imorron blir de nog träning, sen beachen :)

Saknar alla er där hemma!

Ciaaaa ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0