Vad tiden går fort!

Det har hänt en hel del sedan jag skrev sist... Det har firat min första jul i Sverige på typ 6 år, fått en massa julklappar.. Kameran som jag lääängtat efter va en uppskattat present :) gjort hårförlängning och haft det supermysigt dom senaste dagarna helt enkelt :)

Igår va jag o Andy på middag hos hans mormor som bor låååångt, LÅNGT ute på landet vid typ ystad..jag skulle köra dit o lyckades bara köra 10 minuters omväg :/ hah. Körde på motorvägen åt fel riktining :P Så körde mot malmö istället för ystad.. Annars va det nästan felfritt (A)

Har jobbat hela dagen idag 11:30-20:00.. sjukt mycket att göra hela dagen nu när alla handlar på mellandagsrean! Skojj faktiskt :)

Imorron ska jag o älskling åka in till Malmö för att se om vi kan fynda lite (A) Har ju inte hunnit vara ute o handla än eftersom jag har jobbat :( Så ska bli roligt! Har även möte med Svenska Frisörskolan, där jag ska få se skolan o så :) Tänkte besöka lite olika skolor innan jag bestämmer mej för var jag vill gå nånstans!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0