kan det sluta regna lr?

Pojkvännen har stuckit till jobb..ska jobba som bartender på julbord. Så kommer inte träffa honom förräns imorron om de inte e så att han har turen att sluta tidigt (A) Man kan ju alltid hoppas ;)

Själv ska jag snart bege mej iväg till stallet.. om man bara kunde sätta fart :P Ingen lust alls att gå ut när det regnar och mörkt e det. Så blir ingen ridning idag nää :( och min hund som brukar följa med mej avskyr verkligen vatten.. brukar knappt vilja gå.. och det är inte "pyjamas-dräktens" fel :P

En av bilarna här hemma har gått isönder.. med andra ord så har jag ingen bil :/ För mamma har den enda fungerande..
Så fick ringa efter färdtjänst till jobbet! Ska ju på ridlektion med Kerstin ikväll..
Nää, nu e de nog bäst att jag skyndar mej ;O

Andreas, jag älskar dej :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0