plugga till frisör?

Färgade håret ikväll..blev mycket mörkare och röödaktigt :/ vet inte rikt vad jag ska tycka om det.. men vänjer mej nog efter ett tag..kuul med lite förändring iaf :) Hårförlängning om en vecka sen med (A) Bilder kommer så småningom...

Har ni ofta funderingar på vad ni vill göra med livet? vad ni vill bli i framtiden? Själv känns det som om jag går  och funderar på det hela tiden.. börjar bli trött på att jobba en massa oregelbundna tider och ha en massa olika jobb med för den delen. Jobbar ju både som bartender, ledsagare och på Mcdonalds och alltid tors-sön ..TYP :/ Dryygt att jobba när alla ens vänner är lediga..

Nu har jag iaf tatt en funderare och är nästan helt säker på vad jag vill utbilda mej till.. har jue tidigare funderat mycket på frisör ..och tanken har lixom inte riktigt försvunnit än :S Känns som om det är det som jag borde satsa på! Jag har alltid haft ett stort skaparintresse och nu kanske jag får min chans att utveckla det.
Vissst... det finns många frisörer i dagens samhälle..Men samtidigt så är frisör ett yrke som du kan jobba med världen över. Drömmen är väll att jobba som frisör för att eventuellt kanske utbilda mej inom makeup och hårstyling så småningom (A)

Nu är frågan bara..vilken frisörskola ska man välja? Finns ju så många, vilka är bra/dåliga?!

Får nog göra lite efterforskning..

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0