de va greeeevroligt!!

Jaha, då e det redan 1 december .. bara 23 dagar kvar till julafton och idag fick jag reda på att jag varken jobbar julafton eller nyår ..iiiiihhhh såa SKÖÖÖNT :D

I lördes hade vi en sjuukt rolig kväll som började med middag, singstar o drinklekar tsm med Linda, Frida, Sandra och Sanna hemma hos Madde som fyllde 20 :) Verkade supernöjd med alla småpresenter och presentkortet på bianco som alla vi tjejer lagt ihopa! Jaa, vem gillar inte skooor?! ;O ;)
Därefter blev det utgång i Malmö på Breeze .. träffade en hel folk som man inte träffat på evigheter ..bla Elin :)
Har lite minnesluckor..men inte så farligt :/ :) Hade iaf GREEEVROLIGT ;D hahaha. (bara giirlsen som förstår, något vi hade roligt åt hela kvällen typ :P)

Söndagen tillbringades som en heeel vilodag :) haha.

Kom till Mcdonalds igår inställd på att jobba 11-20 .. men tydligen skulle jag inte jobba :/ haha. Nått klydd .. Va där 11-16 iaf vilket va ganska tuur för dom med tanke på hur mycke de va att göra .. Emelie = räddaren i nöden (A) hihi :)

Idag har jag vatt hos en kiropraktor eftersom jag har haft ont i ryggen från o till sen jag kom hem från Mallis..nästan helt säker på att de va den hårda kuddens fel :/ Han tryckte iaf en massa o drog rätt så de knacka..men skönt va de :) O nu har jag fått 3 olika övningar som jag ska göra varje dag för att träna upp ryggen så får vi se hur de e på måndag nästa vecka när jag ska dit igen...

Ohh..detta blev ett långt inlägg..mycke text o ni orkar säkert inte läsa hälften :P Fast kanske inte mer än vanligt?! haha. Men blir ju så när man tar hela helgen på en gång ;P O ni behöver ju inte läsa om ni inte vill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0