Dålig bloggare?! ehh..JAA!

Har varit sämst på att skriva blogg på sistone.. Känns som om jag haft massa att göra fast ändån inte sedan jag kom hem.
Har fått jobb som ledsagare åt en förståndshandikappad tjej en gång i veckan.. hjälper henne på ridlektioner, riktigt skojj faktiskt! Speciellt när man känner att man gör en god gärning åt någon som behöver det samtidigt som det har med ens eget intresse att göra :) Vi har verkligen superroliga torsdagkvällar ^^ hihi.

I helgen så hade jag hand om lindas (min stallkompis) hästar..bara 3 stycken + ett föl..lagom mycket jobb ..speciellt när man ska rida en häst som gått på bete i 2 månader o ska va världens envisaste :/ o mocka 3 boxar e då ingen hit! :/ men men..e man snäll, så e man (A)

Sen har jag spenderat massa tid med Andy, kan verkligen inte leva utan dej. Varje minut utan dej känns som en evighet :( Älskar dej, du e mitt ALLT <3

Såå..vad har hänt idag då?? Började dagen med att gå upp sjukt tidigt..typ 7 ..inte vatt uppe så tidigt på säkert 2 månader knappt ;P Inte konstigt när man kommer hem 6 på morgonen kanske ;P(A)
Åkte med mamma till affären iaf för att hjälpa till med inventering, gick oerhört snabbt..skojj faktiskt att jobb lite ^^ jaa, jag e väll lite halvt en arbetsmyra..när jag verkligen vill göra något :P haha.
Sen va jag på arbetsförmedligen, så ska dit nästa vecka på möte..så får vi se om jag får nått mer jobb (A)
Resten av dagen har jag väll tatt det hyfsat lugnt..skulle träna..men va sjukt trött :/ Gick iaf en runda med hundarna, började passa Molly idag igen efter att jag kommit hem o skönt att Hamlet äntligen börjar bli frisk så att vi kan gå lite mer! :)



Imorron ska jag börja träna på allvar, detta e lixom inte okej ;O

Puss & kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0