Alla hjärtans dag

Vaknade upp utan något illamående eller huvudvärk idag, sköönt att äntligen känna sig bättre och slippa vara sängliggandes. Började nästan bli orolig eftersom jag typ aldrig är särskillt sjuk, men nu slipper jag tänka på det iaf. Var kanske någon gullig själ därute som tänkte på mig idag (kan man ju alltid önska iaf) :)

Dagen har spenderats med aktivt jobbsökande och finjusterande på CV:et samt förberedelse inför kvällens Hjärtemiddag med mina sambos. Lyckades göra en hemmagjord potatisgratäng från scratch efter noga anteckningar från Malin om hur man skulle göra, god blev den minsann också ;) till den hade vi marinerad fläskfilé, bea, hemmagjord tzatsiki, sallad och vitlöksbröd.. Mums! Bjöd även tjejerna på en smaskig efterrätt med hallon, blåbär, kiwi och choklad med glass till! Va dock mkt finare innan den kom ut ur ugnen ;) haha. Men så länge de smakar gott spelar det ju ingen roll!

Hoppas att ni alla har haft en glad alla hjärtans dag och tänkt lite extra på dom som står er närmast, för det har jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0