Wonderful days!

Känns underbart att vara hemma igen! Får alltid en speciell känsla när jag kommer hit, all stress är som bortblåst och man kan lixom bara vara (a) de e gött! Igår tog Nicko studenten, blev en helt fantastisk dag och jaa.. Han blev väldigt surprised när han såg att jag var med och hämtade honom i cabben :) Hih. Massa god mat och dricka, mys med släkt och vänner och en tokig efterfest hos Chrille.. Kvällen var grym och det var verkligen underbart att se alla igen! Gud vad jag kommer sakna er :( dessutom så är svenska somrar något som jag älskar! Jobbigt läge va?! Vaknade imorse totalförvirrad.. Mitt rum ser helt annorlunda ut, stor dubbelsäng och jag fick känslan av att jag har försovit mig. Juust de?! Jag är i Sverige, ledig på riktigt! Ganska skön känsla när man somnar om igen :) haft en supermysig dag med min sötaste kusin idag.. Ätit god lunch på Lomma strand och lite traditionell bjärredsglass på de toppade vår dag :) träffade sedan natha och Linda varsin stund ikväll.. Lite kvalitetstid and girltalk is just what we needed! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0