LÄNGTAN!

Soo happy today! Har lyckats få ledigt för att åka hem och fira lillebrorsans student, Glääädje på de :D Studenten är jue ett one in a lifetime happening som man inte vill missa!! Hoppas han inte läser min blogg (vilket jag vet att han inte gör) för han har ingen aning att jag kommer (A) blir en big surprise när vi hämtar honom i cabben ;) åhh, vad jag längtar!! Blir iaf hemma tis-tors innan vi åker vidare till england för att träffa pappa som jag inte sett på evigheter, farmor som fyller år och resten av min underbara engelska släkt. Har gått 2 år sedan jag såg dom alla sist och min lediga vecka kan inte tillbringas på något bättre sätt än med alla mina nära och kära! LOVE <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0