Back in Stockholm!

Idag var det dags att lämna skååneland och åter bege sig upp mot huvudstaden. Haft en helt underbar helg med vänner och familj, dessutom hunnit med en hel del galenskaper ;P hehe. Känns lite sorgligt och jag har nog inte heller fattat ännu att jag kanske inte kommer se vissa på typ 8 månader.. Hoppas däremot att de flesta har möjlighet att komma ner och hälsa på! Jag bjuder ju trots allt på gratis husrum ;)

Sa även ett farväl till Zimba idag, min älskade lilla katt.. Och känns super att han har kommit till ett underbart hem medans jag är iväg <3

Det blev faktiskt en grym dag trots allt! Kontraktet på lägenheten är skrivet, en extra vecka med Hamlet i Stockholm och lite träning har man hunnit med! Life is good :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0