Jäkla snooze

En dag som började mindre bra! Stängde av snoozen på mobilen och kom en halvtimme försent till skolan, ooops inte bra :O Som tur var så hann jag precis i tid till min behandling som jag skulle ha och Carro hade varit jättegullig och dukat fram allt till mig (A) Hade en helkroppsmassage med frans och brynfärg som gick super och innan lunch hann jag även göra 2 epilationer :) Har börjat med mitt epilationspapper för spa nu som ska bli klart under tiden som vi går där, men bara skönt att bli färdig så fort som möjligt ju. Har 8 epilationer kvar á 15 strån att göra på mina klasskamrater nu..

På eftermiddagen så hade vi vår första lektion i Spa. Det var tänkt att vi skulle få lära oss kroppspeeling, men lektionssalen för kroppsbehandlingar var upptagen. Istället fick vi lära oss en skalpmassage och en ryggmassage som ska göras nästan före alla behandlingar inne på Spa. Jaa, lite mer lyx för kunderna ska det vara! Och vilken perfekt avslutning på skoldagen, megaskööönt :)



Ikväll har jag varit ute och joggat! Känner mig så duktig, men gud vad jobbigt det är när man knappt har nån kondis längre :S Skärpning på den biten! I helgen blir det lite mer dansande istället för att bränna kalorier ;) hih. Madde, min lilla skånetös kommer upp imorron vilket jag verkligen ser fram emot, kommer bli en tookig helg ;)

Nu ska jag plugga vidare på ansiktsmassagens verkningar. Prov i ansiktsbehandling på måndag..

By the way så har jag ändrat bloggdesignen lite. Den är fortfarande inte helt klar, men kändes som att det var dags för en liten förändring :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0