Brynfärgning

Har just kommit hem nu.. Har vatt i stan med några tjejer från klassen efter dagens lektion i brynfärgning som slutade kl 12 ;D I like! 

 
1.                                                             2.

bild 1. är ögonbrynet väl utväxt och ostylat utan någon form.
bild 2. har ögonbrynen blivit färgade med brun färg för att mörka upp och fylla ut, de har även blivit formade, plockade och klippta. Ehh, ganska stor skillnad va?! :O och efter lite make-up blir det ännu snyggare ;)

Shoppade loss lite på Gertab
, en grossistbutik som har allt man kan tänka sig som en hudterapeut behöver i sitt arbete.

Köpte lite produkter som behövs vid färgning av bryn och fransar, eftersom det är lättast att ta med ner till skåne för att utföra på familj och vänner. Så e ni sugna på frans- och brynfärgning helgen den 17-19/9 så e det bara att höra av sig så hittar vi nog någn tid som kan passa! Jag tar tacksamt för alla som vill vara försökskaniner och det är helt kostnadsfritt. Dessutom kan jag meddela att jag har lärt mig arbeta på bästa tänkbara sätt så att det är en proffisionell behandling som ni går hem med ;) Sugen på en fransk manikyr? så ställer jag också gärna upp då detta jag behöver träna på alla typer av händer. Dessutom ser det fräscht ut!




Produkter från Gertab, frans-och brynfärg i svart och brun, superbillig skön handkräm som man kan använda till massage och lite annat smått och gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0