Anställningsintervju! Me like ;)

Hah, gjorde det sjukaste igår asså :P När klockan började närma sej 5 på eftermiddagen så va jag så himla trött.. tog en dusch för att fräscha till mej lite och skulle sedan ta en "powernapp" någon timme för att sedan sticka o träna en stund.. och vad gör jag?! joo SOMNAR och vaknar inte förrän 2 på natten ;P haha. Vad gör man då?! Joo, ringer ett nattligt samtal till någon man tror är vaken och försöker sedan somna om efter typ 9 timmars sömn :P

Arbetsförmedlingen kl 9, diskuterade massa frågor om arbete o grejs i grupp och jaa.. jag o sanna diskuterade ett o annat ;) som kanske inte rikt hörde till! Men de va omärkbart ;P haha (A)

Har varit duktig och sökt lite jobb också idag ;D Ahhh, vad jag känner mej stolt! Gjorde jag även förra veckan (A) Och imorron ska jag faktiskt på arbetsintervju angående en tjänst som bartender på nattklubben WONK ;) hih. jaa, det är en gayklubb och jag är sjukt spänd och nervös! ;O Spännande!

Resten av kvällen har tillbringats på donkan.. jobbat 15:00-22:30 .. tydligen har vi öppet till 23:00 istället för 22:00! ;O Något som varken jag lr typ nån annan vet om.. eftersom det står på alla skyltar att vi stänger 22.. så inte en enda gäst efter de :P

Ahh.. har verkligen hänt en del i veckan..

Måndag: Arbetsförmedlingen 9:00, tränat Shammy, hundvakt

Tisdag: Arbetsförmedlingen 9:00, Sökt jobb, Donkan 15:00-22:30

Onsdag: Arbetsförmedlingen 9:00, träna Shammy, hundvakt, Intervju 14:00 i malmö, Lydnadskurs 16:30

Torsdag: Arbetsförmedlingen 9:00, Donkan 15:00-22:30

Fredag: Arbetsförmedlingen 9:00, Donkan 11:45-21:00, utgång or something ?! ;)

Lördag: Donkan 11:45-16:00, utgång.. ledig söndag jue ;D

Söndag: VIIIIILAAAA! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0