Gran Canaria

Då är man nyss hemkommen efter en härlig powerwalk med hunden.. kävlinge ruunt ;) lite skillnad från strandpromenaden?! Ehh, JA! och mera lättklädd?! JAA ;P Här får man på med vinterjacka och tjocka byxor igen.. inga bara ben här inte ;P

Kan meddela att jag haft en underbar vecka! Skönt att bara få vila o komma bort från allting (A) Har "knappt" druckit någon alkohol heller ;) Bara very relaxing ;D hih. Förrutom att flyget var försenat och sedan blev inställt dagen jag skulle åka.. o att jag typ tillbringat 5 timmar på Kastrup i ONÖDAN :/ Men det löste sej med en övernattning på Hilton (Tack mamma) (A) och ett flyg dagen efter.. Lite fäärg har jag fått trots 5 dagars solning.. om ens de.. för va inte rikt sol varje dag :/ Schteeeeek hela dagen igår.. och jaa.. jag har bränt mig .. min rumpa ;P haha. Kan knappt sitta ner ;O Fast överlever gör man! Blir jue BRUN sen ;) hih (A)

Lite bilder kommer later från semstern ;)

Får väll se vad som händer ikväll.. sjuuuukt FESTSUGEN! Ska nog träffa Natha sen.. så får vi väll se vad som händer ;) Ledig hela helgen jue .. Både från jobb o föräldrar ;D ME LIKE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0