Ny Bloggdesign

Nu ha jag packat en jäääkla massa.. Skönt med lite PAUS! jaa, haft de ganska länge nu faktiskt ;P Laddat ner msn till mammas dator :O Inte vatt inne på evigheter.. så nu har jag suttit o pratat med all världens människor som trodde att jag avlidit lr blockat dom lustigt nog ;P

Har även klippt mej.. SJÄLV jaa ;P de får duga sålänge! Mamma sa att jag inte hade tid att gå till en frisör idag utan tyckte att jag skulle gå till nog skicklig "spanjor" nere på Kanarieöarna.. HMM. Nätack! Då tar jag heller saken i egna händer o blev faktiskt ganska nöjd med resultatet ;)



Jaa, ni kanske inte ser nån skillnad. MEN innan va mitt hår blekt, urtvättat, trassligt o jobbigt. Nu e de annorlunda ;) LITE iaf (A)

Vet ni vad?! Jag bara MÅSTE visa bilder på min MYCKET fina och MYCKET gooooooda Thaigryta  som jag gjorde igår.. den innehåller bla kyckling, cocosmjölk, broccoli, paprika och min hemliga kryddblandning ;) Erkänn.. visst blir ni lite sugna?




Och Kladdkaka till efterrätt! MUMS :D



För jag är en Mästerkock ;) Jaadå, dolda talanger! FAAN .. de ska man inte avslöja.. väll?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0