Vaxning och akupressur

Nu e jag på väg hem efter dagens träningspass.. Freshstart.. En fräsch start, tänkte att det kanske kunde vara nått för mej :P kände inte att boxningspasset igår va så jättetufft, känns mest lite i armarna. Men idag va det hårt, en hård början iaf ;) styrketräning i intervaller varvat med kondition och det kändes i varje muskel efteråt.. Vilket kommer kännas ännu värre imorron! Men men, då vet jag att jag har fått ut nånting av det iaf ;)

Idag har vi haft hårborttagning där vi fick lära oss vaxning av benen. Kuul va det, men är lite kladdigt innan man får in tekniken :P o skönt att få bort det långa håret på benen som vi fått odla! Man börjar ju känna sej lite kvinnlig igen ;) nu e det bara lår, armhålor och bikinilinjen som fattas.. Vilka fortfarande är hårbeklädda (fast jag egentligen skäms för att säga det) Eftermiddagslektionen bestod av ansiktsbehandling där vi hittills har fått lära oss avtvättning och massage av dekollaget och idag fick vi även lära oss akupressur. Där man trycker på olika punkter i ansiktet för att stimulera blodcirlulatipnen :) så mina vänner, sugna på en vaxning så e det bara att höra av sej? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0