Resa till Stockholm bokad?! Check ;)

Riktigt skönt med en någorlunda "lång" sovmorgon idag, skulle börja jobb 11 så gick upp 9:30.. en timme innan jag måste sticka. Men hade jag kunnat så hade jag nog föredratt att sova halva dagen (A) Jobbade till 20, haft kassatjänst idag.. va längesen men kuul trots att jag va helt seeg. Grillade in helt "fel" lappar till köket, typ en hamburgade endast ost.. hmm?! I McDonalds språk så borde det vara en cheeseburgare endast naturell :P Jaa, jag va iaf helt ute o cykla emellanåt :P Men men, jag e bara glad att jag överlevde dagen :D Kuul att komma till jobb o redan längta efter när man ska sluta :/ Då e de nått som inte riktigt stämmer. Typ att man e ganska trött på de kanske?! Svar, JAAA!

Åhh, nu längtar jag bara efter STOCKHOLM, stockholm och MER stockholm :D Ska bli så otroligt spännande att börja plugga och att få lära sig någonting nytt som man verkligen vet att detta vill jag göra i framtiden! Kollade efter biljetter idag när de va billigast att åka upp.. eftersom jag börjar skolan nästa måndag. 95kr en onsdag kväll är inte helt fel va?! :O Plus 45 kr för att få en sittplats vilket man gärna vill! Så totala beloppet för en resa till Stockholm = 138 kr. Billigt är bra and I like it ;) Ett stort plus är att jag redan har en av mina girlies där uppe när jag kommer upp. För torsdag o fredag dansar vi med klackarna i taket, Pardyy i huvudstaden med Natha ;D

Nu MÅSTE jag verkligen sova! Sitter här o snackar om hur skönt de hade vatt med sovmorgon, så sitter man upp halva natten utan anledning :/ Joo, för att skriva ett blogginlägg.. lr jaa.. inte de ända som jag gjort ikväll ju. Hoppades att någon kunde svara på sin mobil kanske.. men nej. Ingen kontakt med omvärlden inte.

Imorron ska jag träffa Carro prick kl 13 i Lund and jag får inte bli late ;) Myyyyys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0