Update från Stockholm

Sitter just nu i en 2½ lägenhet som jag och andy lånar i Bromma. Och vi har nu bott här uppe i 4 dagar. Kan meddela att efter dagens städning av lägenheten så trivs jag faktiskt ganska bra än såläne :) Va lite mindre fräscht innan :/ Men ska bli skönt när vi får vår egen!

Va ute med Natha under torsdagen och fredagen och hade det mycket trevligt! Dock var inte Sturuplan som förväntat.. lite "stelt" och vi "skåneflickor" va nog lite för vilda för det ;P Åhh, längtar redan efter när mina andra töser också ska komma upp :)



Lagat mat och myyst med Andy hela dagen <3 Imorron e det dags för min första skoldag och andys första arbetsdag här i storstaan. Spännande! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0