Tränat boxning

Nu sitter jag på tunnelbanan på vägen hem. Känns som att jag alltid skriver inlägg när jag åker tunnelbana :P bättre än att bara sitta o glo iaf :P och hemma är jag oftast så trött lr upptagen med plugg och matlagning att jag varken orkar eller har tid :S har precis vatt o tränat på gymmet som ligger nedanför skolan, skönt att ha det så nära :) dagens träningspass bestod av boxning vilket var ganska roligt eftersom man fick jobba i par o fick träna med en annan tjej som åsså va nybörjare på det här.. Så behövde inte känna mej ensam pm den saken iaf! Bränner till i armar o ben nu lite efteråt.. Ohh yes ;) tänkte köra lite olika pass så får man lite allsidig träning :D blir att fixa resten sv min halvlagade mat innan Andy kommer hem så att vi kan äta tildammans :) blir auberginegratäng med köttfärs och curry. Hoppas de blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0