Sömn, jatack!

Nu sitter jag på tåget på väg hem från Hässleholm, spenderade gårdagens kväll med Andy och idag känner jag mej sjukt trött :/ knappt fått nån ordentlig sömn när vi varit i Stockholm då vi delade på en typ 90 madrass som vi hade på golvet hemma hos raffe, min mammas sambo. Men så himla gulligt av honom att få låta oss bo där när vi va uppe :) man tackar!

Annars är det härligt att va ledig idag och solen skiner :) i like it! Blir en sväng till jobb senare idag för att se hur jag ska göra med mina tider osv, för kommer nog bli att jag säger upp mej iom att jag kommer bo i Stockholm minst ett år framåt och McDonalds e ju inte min framtid precis :P


Kommentarer
Postat av: Ulf Linde

Hej !!!

Om du nu skall till Stockholm, måste du ta en titt på vår blog, sen måste du komma in och se vår och Milan,s nya kompis Sammie !!! han är jättehärlig 3 månader.

Kram Ulf, Kerstin, Milan & Sammie

2010-08-12 @ 20:31:39
URL: http://linde-linde-linde.blogspot.com
Postat av: Ulf Linde

Hej !!!

Svårt att få fram kom. Men om du skall till Stockholm måste du kolla vå blogg. Sen för du komma och hälsa på Milan,s kompis Sammie, 3 månader. Jättegullig !!!!!

Kram Ulf, Kerstin, Milan & Sammie !!!!

2010-08-12 @ 20:38:06
URL: http://linde-linde-linde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0