Natti

Dagen har gått super trots att vi haft teori hela dagen. Det va intressant att få info om en massa produkter och vad dom innehåller samt vilken hudtyp man ska använda dom.. Och ännu bättre är att vi får köpa produkterna för inköpspriset vilka är otroliga! ;D
såå, mina goda vänner.. Önskar ni er någon produkt ur babors sortiment så e det bara att höra av sej! Billigt och bra ;)

Anatomi lektionen var faktiskt riktigt rolig, många hade sett den som skräck injagande. Men jag gillar biologi och vill veta hur kroppen fungerar. Har dessutom fått världens bästa lärare! Det är verkligen A o O :)

Nu ska jag sova, blir sjukt trött av dessa tidiga morgnar o långa dagar.. O har ju inte pluggat på evigheter :P men som sagt, det tar lite tid innan man vänjer sej ;) man har iaf något att se fram emot varje dag! Utbildning och nya vänner :)

Kommentarer
Postat av: tina

fin blogg:D

kolla in min me :D

2010-08-25 @ 23:22:07
URL: http://tiiinaandersson.blogg.se/
Postat av: tina

fin blogg:D

kolla in min me :D

2010-08-25 @ 23:22:07
URL: http://tiiinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0