Lönehelg = JOBB

Medans andra är ute o festar en lönehelg så måste man själv jobba! Skojj?! ehh.. NOT. Trots att man fått en massa inbjudningar och tråkighetsvarningar att man e hemma ikväll ;) Men hade nog aldrig pallat jobba 13-22:30 imorron annars. BULL! Istället sparar man pengarna och kan känna sej pigg imorron ;) bättre än illamående, bakfylla och ett stressigt jobb :P Men hade iaf en hyfsad rolig kväll igår tillsammans med Madde, Andy, Thure och Oda hos Mathias när han fyllde 21 :D haha. Kvällens favoritaccessoar va deffinitivt dessa Glajjor ;)




haha, NEEERDY ska de va ;)

Jobbat till 22 idag.. hade min "Emelie fanklubb" i Mcdriven! haha. Är en kille som alltid handlar av mej i kassan typ och nu satt han med sina polare i driven och skrek efter min uppmärksamhet.. Inte nog med det.. ringer det en medelålders man till resturangen och frågar efter mej.. men vill inte berätta vem de är eller uppge sitt namn när min skiftledare frågade efter det. Utan han sa bara att fick han inte prata med mej så skulle han ringa tillbaka sen när jag inte va upptagen :S Wieeerd! Stalkervarning där :O

Kan stolt meddela att min hund uppförde sej mycket proffitionellt ikväll när vi va ute o gick! I'm PROUDE!


Kommentarer
Postat av: Madde

Så sjukt snygga;) måste verkligen ha bilderna haha

2010-04-25 @ 00:51:16
URL: http://lmjurs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0