Så, vad gör man?

Joo, man tar det tidiga tåget hem från Hässleholm (hälsat på Andy ni som undrar) för att man måste cykla till jobbet vid sådär 2 tiden eftersom man inte har nån bil och börjar 3, bäst att va ute i god tid ;P läääängesen jag cykla så långt ;O MEN så ringer mamma precis när jag hoppat på tåget o säger att jag kan få låna bilen för hon ska jobba hemma.. såå typiskt när man kunde sovit längre (A) men men.. skönt att man iaf slipper cykla hem mitt i natten utan lampor eller en upplyst cykelbana :P hah (A)

Har för övrigt haft en underbar helg, faktiskt :)  Va hos Ems i helsingborg i torsdags :) sen tillbringat delar av helgen med Andy (A) samt fest med några arbetskollegor i lördes ;P





Helsingborg med Ems :)
(och jaa, dessa bilderna bjuder jag på.. man kan jue inte alltid se bra ut ;))



Plankstek och fredagsmys hos Andy (A)

Tack för en trevlig helg ALLA! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0