Fölet har kommit :)

Idag har varit en lagom hektiskt dag.. som vanligt (nästan) :/ senaste veckan har faktiskt varit ganska lugn..inte mycket jobb och tillbringat mycket tid med Andy (A)

Hade körlektion idag, där vi tränade lite cirkulationsplats..funkade utmärkt ;) Va dock min sista lektion..finns inte fler tider förrän efter 9 juni. .och jag åker ju 13 juni :/ Hade ju vatt ganska skönt att ha körkortet klart innan dess! Och det tyckte definitivt min körlärare med! Så nu sitter jag på väntelistan till körlektion och ska försöka boka en uppkörning privat istället eftersom det inte finns några uppkörningstider på körskolan förrän om minst en månad... o då e jag ju på Mallis ;)

Jobbade stängning på Donkan idag 16:45-23:00 ..men slutar ändån inte förrän halv 12 iaf :S Gick sjuukt bra! Har stått på bopen idag..dvs den som tillagar alla friterade produkter ..riktigt stressigt eftersom jag precis lärt mej hur allting fungerar där :P Men roligare nu när man kan lite mer på jobb! Nu e det bara kassautbildningen som fattas ;)

Inatt så kom denna lilla underbaring till världen! Ett sto blev det..och guud så sööt hon e :)








Nu ska jag sova! Jobb imorron igen.. 11:45-17:30 ..
Gooonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0