Uppskrivning & uppkörning BOKAD !!

Varit o tränat på gymmet med Nicko ida..sjukt seegt ..haha. Känner mej helt otränad, måste verkligen komma igång igen ;)

Sen har jag typ världens lista med saker som ska göras! Mamma åkte till frankrike igår med Ralph, fick de i födelsedagspresent av honom :) Ida fyller hon år..så ska väll ringa henne senare o se hur hon har de :)
Ska fixa all tvätten, sjukt stökigt att bo med två "män" ..pappa o min lillebror..dom kan verkligen inte göra något vettigt :S Köket ser ut som fan..fullt med tallrikar o gammal mat överallt..äckligt :/ Ska städa rummet åsså, flytta in min dator på rummet o skrivaren :) Stallet, rida o plugga teori som en idiot! Hmm..typ sådär lagom mycke :O Tuuur att jag e ledig imorron med ;)

Bokade Uppskrivning o uppkörning idag privat..för inga tider lediga på körskolan förrän om nån månad typ.. Så ringde vägverket och ska göra teorin 5 juni i malmö och uppkörning 9 juni i lund ..studentveckan :/  men men, vad e viktigast ;)



Nu ska jag sätta mej med körkortsboken i de fina vädret..innan jag börjar med alla tester ;)




 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tja vännen! Jag kommer hem innan den 8 juni tror jag. Så efter de kan jag ses för du är ju fortfarande hemma några dagar till då. (inte 17 dagar dit) Hela den vecka är jag lite i Lund så vi kanske kan träffas för en fika på mormors då? Så får du berätta allt om killen och livet.

2009-05-26 @ 21:08:56
URL: http://rosafe.blogg.se/
Postat av: Emelie

Detta gillar vi =D

2009-05-27 @ 20:08:09
URL: http://emelielanden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0