Tisdag

Idag har varit en helt okej dag! Körlektion imorse ..tränade på att köra i cirkulationsplats och börjar faktiskt bli riktigt duktig på att byta körfält ;P haha. Passade på att hälsa på mormor o morfar när jag ändån va i lund..blir så glada då :) Och gick en runda på stan.. blev lite snabbshopping ;P Specialpris på bodylotion med brun-utan-sol effekt, lite fajkbränna e ju intfel ;) och ett läppglans som e vårdande med plumpeffekt och melonsmak! båda från H&M :)



Fick reda på att mamma och Ralph hade varit o kikat på ett hus i lödde..så fick se lite bilder på det idag, ganska fint! Ska kanske åka och titta på det i helgen :)

Ibland så önskar man att tiden kunde spolas tillbaka.. jag saknar dej :(

Resten av kvällen har jag bara vatt med Andy :) U make me happy <3

Imorron e det dags för halkan halv 7 på morgonen! Jippi, jag som e så morgonpigg (A) noot :P haha. Önska mej lycka
till ;D

Godnatt allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0