Halkan va sjuukt rolig!!

Mindre roligt va det att gå upp halv 5 på morgonen för att hinna till körskolan halv 7 :/ Så idag var det alltså dags för halkan! kändes lite nervöst..och det va jag inte ensam om när jag och 3 andra begav oss iväg mot bulltoftabanan med en något rolig, smått förvirrad körlärare där man bara förstod hälften av vad han sa pga hans brytning :P Väl framme hade vi lite genomgång om olyckor och vad som kan hända, fick sätta oss i en bil som snurrades upp och ner :O Där vi skulle försöka öppna dörrarna uppåt.. typ omöjligt :/ 
Själva halkan va meegaskojj ;D jag va först ute, och skulle köra 45 km runt en kurva utan att köra över på andra sidan.. gjorde värsta sladden :P Resten funkade super! Kan meddela att jag va bäst på att bromsa på kortast sträcka alla gångerna ;) haha. wiiihoo !! Nu e jag iaf GODKÄND! 1 steg närmare körkortet :) Fast hinner nog inte ta det innan sommaren :/ Bara en månad kvar idag ..och finns inga körektioner lediga med min körlärare,,typ helt fullbokat och har ju inte bokat in nån uppkörning heller..såvida jag inte gör de privat :/ Får väll se hur de blir! Ska iaf fortsätta att plugga på :) Har det väl fastnat en gång, så ska man väll komma ihåg det mesta sen..förhoppningsvis ;)





Och nu känner jag mej riktigt trött, har nog inte gått upp så tidigt sen jag gick i skolan.. :P Jag behöver sömn (A)

Fast har lite saker jag ska försöka hinna med ida.. bland annat bada Hamlet vilket kan ta evigheter, stackaren har ju fullt med tovor i pälsen :/ städa rummet och ta hand om hästen .. *jäsp*

.. och ikväll e det tävlingslydnad med Hamlet i lödde..hinna träffa Andy åsså idag :)<3

Ha det bra allihopa! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0