Joo, jag lever fortfarande!

Vatt lite dålig med att blogga på sistone..men haft en massa att göra..och typ ingen lust heller ..

Jag kan iaf upplysa er om att helgen har varit helt okej..trots att jag jobbat ..och INTE festat :P haft lite hemmamys istället (A)

Idag har jag däremot varit ledig :) Hade värsta planerna om att sticka o träna, rida och göra lite annat som jag behöver ägna tid åt..men så blev det inte riktigt! Ems ringde och ville att jag skulle hänga med till malmö efter att hon hade slutat skolan, och jag är glad att jag ställde upp :) Haft en supermysig dag på stan, köpte några linnen, jeansshorts och solglasögon som jag ska ha med till Mallis ;D så bara nödvändig shopping ;) plus att jag fyndade ett par söta skor för 98 kr ..de kan man ju knappast motstå ;)



Nu ska jag iväg till stallet, bättre sent än aldrig :) Har ju min hjälpreda så går ju lite snabbare då (A)

U make me happy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0