Jobb

Skojj att ha pappa här och skönt att han och mamma för ovanlighetens skull kommer något bra överens :) Blev lite övningskörning igår med papsen, fick lära mej fickparkera och klara de på första försöket ;D samt lite vanlig parkering som funka super ;) Nu e de bara att plugga, plugga, plugga teori...!!


 

Jobbade igår med..fast bara 4 timmars pass, sköönt ..med tanke på att jag ska jobba 12-21 idag :/ Kommer bli sjuuuukt DRYGT! Inte alls pepp ..och det e ju trots allt fredag :/ Men men, får ju bra med pengar iaf..även om dom inte e inne på kontot förrän jag redan är på mallis..
Nu e det inte alls lång tid kvar tills jag åker! Visst längtar jag..men samtidigt så kommer jag sakna vännerna, familjen här hemma och allt gaalet skojj som vi brukar hitta på under sommrarna!

Det känns som något fattas, allt inte stämmer..
att förlora någon man älskar, tycker om..och delat tusentals minnen med
bara förvinner ur ens liv.
Du har alltid sagt att man ska kämpa för dom man tycker om
Jag trodde och hoppades att vår vänskap var tillräckligt stark för att klara sånt här

Hade jag fel?! Saknar dej :(

Andy, Tack för att du finns <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0