En zombie på jobbet..

Idag har jag varit någorlunda effektiv :P  haha. Hamlet fick sej ett bad och nu e han ren o fin ;D bara tuuusen tovor som ska redas ut nu..usch vad jag känner mej som en elak matte ;O
Åter tillbaka till stallet idag, Musses ägare Ann har vatt nere..så jag har varit hästfri över helgen.. skönt ibland! Fast ska bli häärligt med en ridtur imorron :)
Jobbade ikväll 16:45-20:00 ..värsta glidarpasset :P men tuur va de ..hade inte överlevt jobba en minut längre..va som en zombie så fort jag kom dit :P haha. O jag tror nog de märktes :P haha. "mår du bra emelie?", "du ser trött ut!" ..jooootack, de va jag ;P
"Liftade" hem med en dam som jag stod bakom i kassan på Maxi ;D haha. Hon tyckte synn om mej att behöva gå hem från Kävlinge och hon skulle tydligen ändån till furulund..najjs! Gratis e gott ;)

Nu ska jag ut med hamlet en sväng..sen kommer Andy hit :) Mysa o kolla film (A)
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

men bajs jag skrev ju värsta långa kommentaren. Ursäkta ordvalet. Jag är i lund hela vecka 24. (studentveckan) Så en fika på mormors innan eller efter mina föreläsningar skulle inte sitta helt fel och så kan du berätta allt om killen och livet osv.

2009-05-26 @ 21:13:37
URL: http://rosafe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0