stalltjänst ..typ

Idag så har de inte hänt så mycke. Skulle gå upp tidigt för att hinna med alla hästarna innan jobb. .vilket e väldigt lätt när man vaknar helt sent o sen ska hinna va hemma till 12 igen för att kunna sticka vid 1 :/ Linda åkte till göteborg imorse, så hade hand om hennes hästar åsså idag ..3 till pluuus min egen tar lite längre tid än vanligt ^^ Stressa saatan, men hann ändån inte bli klar med allting ..så tänkte att jag skulle göra klart resten efter jobb. När jag väl kommer hem så behöver mamma ingen hjälp på jobbet, skulle följt med henne. .så fick ledigt! Hon kunde lixom inte ringt lite tidigare o sagt till :/ Istället så fick jag stressa hem :P
Tog de lugnt resten av eftermiddan med lite extra ompyssling av mina djur :) Tog Piraten på en skrittrunda, känns som om jag inte hunnit rida på evigheter :/ Men ska verkligen börja sätta honom i träning nu igen :)

Fick kallelse idag ..jag o hamlet ska på intagningsprov till vårens agilitykurs :) ska bli skojj! Han behöver verkligen ha en "sysselsättning" alla hundar gillar ju att jobba :P lr ..kanske inte alla ..men dom flesta iaf :P

Jag vet inte vad som hände idag ..men förlåt stumpan ..jag hade verkligen ingen aning :( Vill bara att allting ska va bra! Älskar dej så sjukt mycket <3

Imorron så fyller min lillebror 17, så då blir de lite KAALAS här hemma med släkt o så ;D MYYS JUE!!

I have this special feeling :D De känns braao!





Kommentarer
Postat av: linda

aaaw, tack=)<3

Handlar texten där om mig ?

Så e de lugnt, men så kände jag & nu vet du de!

Jag älskar han verkligen av hela mitt hjärta<3

& vill inte de ska ta slut om du förstår.

Jag älskar dig<3

2009-02-24 @ 08:58:34
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0