Asigt kalasigt på min brorsas 17-års DAAG xD

Idag så har jag återhämtat mej efter gårdagens kalas :P jajja ..återhämtning tänker ni ?! :P Men joo..det e faktiskt sant att kalaas e sjukt jobbigt! Till all ära så va det min lillebror som fyllde 17 hela år ..GUUD vad tiden går snabbt säger jag bara ,, kan inte ens fatta att han blir 18 nästa år :O o då blir jag 20 ..näää ..fyy vad gammalt det låter :P

Igår blev det iaf släktmiddag, vilket innebar; "leeeka" med Gabriella, jaga min hund som va på rymmen :O föräta sej på massa onyttigt mat och snacka skit med övriga släkten ..låter väll kuul xD ehh ..lr INTE ^^ Men men, vad gör man inte för sina nära och kära ;)

En bild på mej och Bella (min yngsta kusin) och en bild på fyllona Nicko och David :P haha xD

Idag så har jag även lyckats fixa till bakgrunden på min blogg  ..lide glad e jag att jag lyckades ;D Men med lite vägledning så funkar de mesta ..stor hjälp har kommit från  http://www.designadinblogg.se/ ! För alla som behöver hjälp med att designa sin blogg ..så e denna sidan det ultimata tipset ;) Hade inte klarat mej utan! Men sidan e låångt ifrån klar ..det va bara ett litet steg på vägen mot att göra den mer personlig ;D ska försöka fixa lite mer så fort jag får tid :)

ÅHH, vad jag älskar när det e massa snöö ute! Såå mysigt :) imorron blir det en härlig ridtur ute i snön med mina pojkar :D

Natti natti ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0