söka jobb, söka jobb ;)

Idag har jag varit duuktig :) lr jaa ..typ halvt :P Soov till typ 10 sen säga hejdå till mamsen, hon åker på mässa i helgen! And vet ni vad de betyder .. Emelie har ff tom lördag ;) Najjs, najjs! Sen begav jag mej ut i det äckliga blöta, slaskiga vädret med min hund i släptåg ..som verkligen hatar när de e blött ute för att hämta Molly.
Sen stallet ..och utsläpp av alla hästarna vilket tar en evighet nu känns de som. Att allt kan ta så mycke längre tid med en till häst. Innan kunde man iaf lyckas att ta ut alla 4 till hagen samtidigt ..men 5 ..nää de e omöjligt :P Så där får man gå fram o tillbaka hur långt som helst :/ När jag va klar me allt så gick jag hem igen .. o nu kommer det DUKTIGA ;) Suttit o skrivit Cv o grejs hela dan ..o faktiskt hunnit med att söka 6 olika jobb ..så nått jobb som jag gillar ska jag väll få tag på ..hoppas jag :D

Tänke jue ha fest imorron, men alla verkar upptagna, sjuka lr bortresta ..så får väll bli nästa helg istället ;) o då hoppas jag verkligen att de finns lite folk som e på hugget ;D and en tillfrisknad madde vill jag träffa ;)

Min lilla sjukling få minsann krya på sej nu! Inte träffat henne på över en månad ;O De e skamm ^^

Nu ska jag soova :) Puss & gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0