Slappemyshelg ;)

Asså ..jag e verkligen världens sämsta på att skriva blogg :P haha ^^ Näämen jag loovar, jag ska bättra mej xD för er som nu e intresserade av att veta vad jag sysslar med om dagarna :P
 Helgen har vatt lugn ..och föräldrafri :D mamma va i stockholm hos sin pojkvän .. och typ majoriteten av mina kompisar skulle ut. Jag som precis blivit opererad hade ju en "trevlig" hemma-helg att se fram emot ^^ wiiie! Nicko hade massa folk över på fredakvällen. .pallade inte va hemma me hela huset fullt av ungar ..så stack ut på en lååång låång joggingrunda, kom hem ..stack o sola ..o när jag va tillbaka, så va dom BORTA :D wiie! glädje för de asså :) haha. Så jag hade slappemyskväll hemma med hunden all alone :)

Träffade Ems på lördan, kollade på film ..magagaskar 2 ..haha :) Blir aldrig trött på den..fast nu e jag nog de :P Moto moto ;) Sen kom Nicko hem o invaderade huset me massa ungar typ halv 2 på natten. .när vi ville sova :/ Jajja, somnade iaf ..sjukt trött :P

Mysigt att se snö när man vaknade idag ..fast de va ju bara lite :( VILL att de ska snöa MYCKE :D Varit ute o ridit en sväng, tog med mej vovven ..går suuperbra nu :) Så länge jag skrittar iaf ..i galoppen så anfaller han Musses ben :S Knäpp hund jag har ^^ Sjukt halt när jag skulle hem ..Musse va som bambi på hal is :O Måste verkligen sätta igång me träningen nu på allvar igen. .Emelie ska bli duktig! Måste iaf rida minst en häst per dag, gå långrunda med hunden, och träningspass ;) Joo, de ska gå :P haha.

Imorron kommer mamma hem, o då får jag tillgång till den andra datan igen ..den med skrivare. Måste nämligen skicka in mina jobbansökningar ...då min mejl e helt fucked upp :/ Donkan e jue inte favvostället att jobba på precis. Och damen från Eslöv som ville att jag skulle börja i hennes dressyrstall har inte hört av sej :/ Får väll se hur de blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0